Thursday 2 January 2014

RAMBUT

Botak itu seksi??



Seandainya jambang itu lambang kejantanan seseorang lelaki, apa bezanya dengan berkepala botak? Seorang lelaki yang berani botakkan kepala (atau terpaksa botak) sebenarnya menampilkan diri beliau yang lebih macho!

Kebanyakan lelaki akan mula rasa hilang keyakinan diri apabila rambut gugur, namun silap untuk rasa begitu kerana terbukti wanita mendapati lelaki botak jauh lebih seksi. Tidak percaya? Tengok sahaja Bruce Willis. Dapat bini muda pula itu! Selain Bruce Willis, lihat pula Jason Statham yang masih bersama teman wanita beliau, si peragawati Victoria’s Secret, Rosie Huntington Whiteley!

Penyanyi rap terkaya di dunia, Jay Z pun botak! Bukan setakat dapat isteri cantik macam Beyonce, malah beliau cukup berjaya dari segi sumber pendapatan sahaja.
Silap hari bulan kalau anda berani botak, kalah Jay Z, Bruce Willis dan Jason Statham!



Rambut gugur??? rambut dah nipis, tidak lebat dan tidak hitam...???jom cuba Vitamin  Zinc. vitamin ini dapat mengatasi masalah rambut gugur. Dalam masa 90 hari pengambilan..anda akan rasa perbezaannya. rambut akan kembali hitam dan tidak gugur...subur. Tidak perlu vitamin sapuan pada rambut atau shampoo herbal tertentu untuk mencantikkan rambut anda...tidak perlu ke saloon untuk rawatan penyuburan.....save RM & masa anda!!!!!Gabungan vitamin ini juga bukan untuk kesihatan rambut sahaja..malah kesihatan tubuh badan keseluruhannya..

Apakah kelebihan dan fungsi Zinc ======================
Fungsi Zinc Shaklee 
1. Zinc Menyembuhkan luka. 2. Terlibat dalam penghasilan insulin. 3. Mengekalkan rangsangan bau dan rasa. 4. Mengawal kelemumur, menyuburkan rambut5. Kesuburan sistem peranakan-melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina. 6. Memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.




No comments:

Post a Comment