Wednesday 8 January 2014

cara menjadi ahli shaklee

Keahlian.... 


"keahlian” adalah kemahiran seseorang dalam suatu ilmu “pengetahuan”.

apabila telah menjadi ahli maka hendaklah seseorang itu mendalami segala pengetahuan yang ada untuk memahirkan diri dalam sesuatu ilmu.

Dulu masa saya mula-mula mengenali Shaklee , saya selalu mendengar dari adik & bacaan yang  bercerita mengenai daftar ahli SHAKLEE ini .

Kenapa perlu daftar ahli SHAKLEE ye ? Adakah saya wajib mendaftar ? Apa kelebihan bila daftar ahli SHAKLEE ini ? Hurmm persoalan ini adalah dari diri saya sendiri sewaktu itu .Perasaan ingin tahu berkobar - kobar didalam hati ,lebih-lebih lagi bila dapat tahu salah satu kelebihan dia adalah anda akan dapat beli produk dengan harga lebih murah ! wah hebat kan ...

Apa maksud daftar ahli SHAKLEE ?


Daftar ahli SHAKLEE adalah pendaftaran ahli untuk menjadi Pengedar SAH Shaklee untuk menikmati semua kelebihan Pengedar produk 

Adakah saya wajib mendaftar ahli SHAKLEE dan menjual produk ?


Ia sebenarnya tidak wajib , terpulang kepada anda , jika tanya saya sendiri , sudah tentunya saya hendak mendapatkan pelbagai kelebihan bila daftar ahli SHAKLEE nanti . Kerana kelebihan yang saya akan dapat pasti akan digunakan sebaik mungkin , terutama sekali bila saya sendiri sudah commited didalam menggunakan produk dan juga salah satunya untuk mendapat penjimatan yg lebih didalam membeli produk . 

Dan sekiranya anda sudah mempunyai testimoni sendiri seperti saya , sudah pasti ada yang akan bertanya , wahh anda kelihatan hebat sekarang , dah banyak perubahan , masa itu pastinya anda akan bercerita dan memperkenalkan produk SHAKLEE ini yang telah banyak merubahsedikit sebanyak kehidupan anda bukan . Jadi inilah masanya untuk anda menjual dan mendapatkan produk ini untuk bantu mereka yang bertanya itu mendapat kesan yang sama seperti anda . Dari situlah anda akan mendapat pelbagai faedah dan peluang dari SHAKLEE dengan menjadi Pengedar .



BAGAIMANA NAK MULA?
Anda boleh memilih pakej-pakej di bawah:-
  1. Pendaftaran ialah RM65 seumur hidup (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Maksimum registration ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch) ATAU
  2. Membuat pembelian RM660 (200 UV point) untuk keahlian percumaATAU
  3. Pembelian 2 botol Vivix untuk keahlian percumaATAU
4. Pembelian 3 kotak Collagen Powder untuk keahlian percuma.

 
5. borang keahlian secara menghubungi saya 017 301 3105 ataupun gunakan ID 985753 sebagai sponsor.


Dengan pakej tersebut saya atau anda akan memperolehi starter kit seperti dibawah

Yang paling seronok apabila saya mendaftar sebagai ahli ini , saya secara automatik telah menjadi Pengedar  dan layak menjual produk. Dan jangan risau pendaftaran ahli adalah seumur hidup , 





No comments:

Post a Comment