Saturday, 8 February 2014

Kisah Doktor Ali & Vivix

Cerita VIVIX...

Kisah berlaku masa saya berhajat menjadikan anak tunggal Dzafran Muqri seorang dewasa yakni melakukan proses berkhatan di kg.
Pada 2 december 2013, selepas selesai kenduri meraikan kedua mempelai iaitu Dzafran Muqri dan Zayyad Farhan.
Keesokan harinya, seawal 7pagi da ku kejutkan anak ku supaya mandi berendam dalam setengah jam untuk proses mengecutkan ikut petua orang lama. Kalau dulu  jika ada sungai berdekatan kanak2 yang ingin berkhatan akan berendam hingga lah tok mudim datang..memang meriah sangat tengok sambutan orang dulu.

Tepat jam 9pagi, setelah semua persiapan disediakan, ku berangkat  ke klinik diiringi babah muqri tokbabah ayah n tokmama.
macam xde apa2 berlaku jer, anak berdua ni rileks abis....
sesampai yer kat klinik tup tup mangga besar ada kt depan klinik tersebut... hmm apa da jadi???
semangat berkobar ni.. 1 kampung da tau.... aduhaiiiii cuti seminggu da diambil untuk jaga anak tersayang...

hmmm ni laa akibat kalo xde folo up seminggu sebelum appointment. Hati da cuak, dada da berdebar, kepala mula pusing..hmmm macamana yer... tanya kedai gunting kat sebelah klinik pun xtahu menahu tentang klinik yang ditutup sebab kebiasaannya memang klinik beroperasi seperti biasa.

dipendekkan cerita, barulah saya dapat tahu, rupanya doktor tersebut ada kecemasan mengenai anak perempuannya yang baru didiagnose mengidap kanser dimana ovari nya perlu dibuang....dan yang paling menyedihkan anak gadis itu baru berumur 23tahun...

Seminggu, kemudian barulah doktor itu selesai dengan urusan anak gadisnya.  Setelah selamat anak saya bersunat saya pun bertanya khabar anaknya. Alhamdulilah doktor itu ingin berkongsi dengan saya pengalaman dia. 

Saya mengesyorkan vitamin dari Shaklee sebagai makanan tambahan buat anak gadisnya sebagai alternatif lain selain melakukan pembedahan.. dan apa yang saya dengar adalah rupanya anak gadisnya tidak jadi dibedah dan dibuang ovarinya setelah menggunakan produk shaklee yakni VIVIX.

Sungguh bernasib baik beliau telah ditemukan dengan seorang kenalan yang mengesyorkan VIVIX sebagai salah satu ikhtiar. Setelah itu selama seminggu dia minum VIVIX sesuatu yang menakjubkan berlaku... ovari nya tidak perlu dibuang. 

Dengan pengambilan cuma 1sudu teh sehari sebelum tidur, penyakit yang dihidapi mampu dikurangkan. 

Inilah VIVIX


SATU SUDU TEH



stroke2



Berminat?

0173013105
myluvitamin@gmail.com

No comments:

Post a comment