Friday 22 August 2014

Alfalfa Shaklee untuk kesihatan wanita

Kesihatan Wanita

BERAT badan meningkat, kulit kering, muka sembap, rambut rapuh dan gugur, kerap letih, mengantuk, pergerakan dan tindak balas menjadi perlahan. Simptom-simptom ini sering dianggap sebagai perkara semula jadi dalam proses penuaan, terutama bagi wanita yang memasuki era 40-an.

Boleh dikatakan hampir semua orang turut mengalami gejala sama, tetapi pada tahap berbeza. Namun, hakikatnya ia bukan sebahagian daripada proses semula jadi penuaan kerana ada orang masih mampu bergiat aktif, nampak awet muda, cergas dan tajam fikirannya, walaupun usia melebihi separuh abad.

Menurut doktor Pakar Sakit Puan Hospital Pantai Ampang, Kuala Lumpur, Dr. Suhaimi Isa, terdapat tiga gejala kesihatan yang dialami oleh wanita berusia 40 tahun ke atas. Mereka akan mengalami penuaan, perubatan seperti diabetes, darah tinggi serta kanser dan risiko kanser termasuk kanser payu dara dan rahim.
"Penuaan merupakan masalah kesihatan utama bagi wanita berumur 40-an. Ia sering dikaitkan dengan menopaus. Gejala-gejala ini perlu dititik beratkan kerana jangka hayat bagi seorang wanita boleh mencecah hingga 80 tahun. Ia lebih panjang daripada jangka hayat sebelum ini.


Penyakit kelamin wanita kategori ringan


Untuk jenis penyakit kelamin wanita yang masih dalam tahap ringan adalahKeputihan. Penyakit kelamin wanita seperti keputihan adalah disebabkan oleh bakteria, kuman a yang berkembang dalam vagina wanita. Memang penyakit ini masih termasuk dalam tahap ringan dan tidak sulit untuk diubati. Namun jika tidak ditangani akan menyebabkan gejala penyakit yang jauh lebih serius lagi.


Alfalfa Shaklee




Fungsi




Cara makan

Pagi selepas sarapan ringan 2biji

Tengahari selepas makan 2biji

Malam selepas makan 2 biji

@Selepas makan tengahari 3biji dan Selepas makan malam 3biji



Testimoni




Harga

330 biji RM53.75 

700 biji RM97.50

 

Hubungi


017 3013105

FaizahGhani
SID985753


No comments:

Post a Comment